perjantai 23. toukokuuta 2014

Sponsorship!

Otsikko taitaa paljastaakin aika paljon, ja kyllä,  
kyse on sponsorisopimuksesta!!

klikkaa heidän sivuille tästä!

Sain viikolla viestiä Combi Kuntokeskuksesta, ja he kysyivät minulta olisinko mahdollisesti kiinnostunut ottamaan vastaan sponsoroinnin heiltä. Olin aivan sanaton siinä vaiheessa!  Miettiä, että MINULTA tullaan kysymään haluanko tehdä yhteistyötä ja vielä meidän kaupungin parhaan kuntosalin kanssa! Koska olen menossa ensi vuonna kisalavoille, niin he haluavat tukea matkaani sinne antamalla upean mahdollisuuden käydä rajoituksetta kuntosalilla ja ryhmäliikuntatunneilla.

Ei tarvinnut kauaa vastausta miettiä, ja tietenkin suostuin sopimukseen!! Tehtiin vuoden sopimus sillä kisoihin on vähän alle vuosi aikaa (iiiik !) ja treeniä pitää vielä tehdä ja rankasti. Nyt pääsen kunnolla treenaan parhaissa puitteissa,  uudet hyvät laitteet, pääsee saunaan rentoutumaan, aukioloajat ovat minulle täydelliset (5-23) ja mikä parasta se on aina auki, jos on tuo kortti millä pääse sisään. Edellisellä salilla jos oli pyhiä, tapahtumia jne niin salille ei ollut toivoakaan... sopimukseen kuuluu vielä mukaan Combin mainoksilla varustettu paita/huppari ja panta ;) niistä lisää kun saadaan ne tehtyä!
Fiilis on aivan tajuton! En voisi olla enempää kiitollinen tästä tilaisuudesta minkä olen saanut! Olen tuon Kehonrakennus ja Fitness sivuston yksi bloggaaja, ja heidän kautta olen myös laittanut lisäravinnesponsorille viestiä ;) katsotaan tärppääkö!

Kiitos suuresti Combin väelle ja ihanaa kun saan näin paljon ihmisiä tukemaan matkaani henkisesti ja fyysisesti kohti niitä kisalavoja!

Tänään meillä on mun pro valokuuvaja Anniinan kanssa kuvaukset urheilukentällä joten niistä kuvia todennäköisesti tänään illalla tai huomenna ;)! Olen muuten alkanut käydä muutamia kertoja viikolla Kankaanpään Voimailijoiden naistenryhmässä, ja valmentaja kehui, että minun mitalli pitäis voimannostokisoista napata! :D saa nähdä! Tällä viikolla tosin en ehtinyt meidän yhden hevosen takia, mutta ensi viikolla yritän päästä. On hyvä oppia kunnolla tekniikat ja sen avulla kehittyä eteenpäin!

See ya and remember to be happy! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti